Google PR скасовується? Які прогнози або що буде з «пузомірками»?

Дата: 21 жовтня 2013 Рубрика: Просто про SEO Коментарі: 7 коментарів

Вітаю! Хто слідкує за останніми подіями в житті пошукових систем, той знає, що так звані пузомірки Google PR не оновлювались вже дуже давно — останній апдейт PR відбувся більше ніж 8 місяців тому. Що це? Прогнозована смерть PR, про яку шурхотіли на різних SEO форумах чи черговий «сюрприз» від відомого пошуковика? Як би там не було — але така затяжна пауза між апдейтами змушує задуматись ... а що ж буде далі?

Скільки було прогнозів, скільки було думок та варіантів розвитку подій — просто безліч. Одні говорили, що замість Google PR буде вводитись новий алгоритм ваги сторінок — це VR (рейтинг візитів), другі фантазували, що після чергового АПу PR взагалі скинеться до нуля і почнеться новий відлік з зовсім іншими схемами розрахунку, треті подейкували — що Google та Yandex об'єднають свої пузомірочки і будуть виводити спільне значення (повна маячня) ... фантазії, фантазії, але щось таки гряде ...

Для початку, за всіма правилами гарної статті — що ж за звір такий, цей настільки бажаний для всіх PR? Якщо розшифрувати абревіатуру PR, то це ніщо інше, як PageRank — тобто ранг сторінки, вага сторінки, популярність сторінки, авторитетність сторінки. Залежить (чи залежав) PR від кількості зворотніх посилань, чим більше ресурсів посилались на цю Page, тим вище був її Rank, от і все. Звідси і шалена гонитва вебмайстрів за показниками PR від Google і ТіЦ від Yandex, адже чим вищі ці пузомірки, тим дорожче можна продати посилання зі сторінок свого сайту.

Раніше спрогнозувати оновлення Google PR було досить легко, апдейти проводились з періодичністю раз в три місяці (+/- тиждень) і власники сателітів, відсалютувавши чергове досягнення, кидались знову за білі та чорні засоби штучного чи природного підняття «цицьок». Сьогодні вже більше 8 місяців Google не рухається в плані апдейтів, так диви і річницю останнього апу будемо святкувати)).

Не знаю що казати в цій ситуації, але те, що з Google PR будуть щось робити — очевидно, ще в далекому 2008 році Алан Юстас висловився на рахунок того, що PR повністю вичерпав себе в плані ефективності розрахунку авторитетності ресурсів, а Джеф Хабер заявив, що PageRank став уже більше кількісний, ніж якісних, а Алан Юстас та Джеф Хабер входять (чи входили — не цікавився) в раду директорів компанії Google.

Відверто кажучи, особисто я був би не проти скасування Google PR, адже сьогодні спекуляції навколо цього показника просто вражають. Різні «спеціалісти», користуючись чорними методами, пропонують свої послуги по підняттю показника Google і саме на штучному рості PR базується авторитетність багатьох ресурсів. Цілком було б логічно, якщо б ввели абсолютно новий алгоритм, який міг би розраховувати вагу сайту за, наприклад, кількістю повернень відвідувача чи повнотою написаного матеріалу, якось так. Тоді дійсно якісні веб-сторінки заслужено отримали б своє визнання, а не сателіти, які «прогнали по чомусь» і наростили зворотні посилання.

Навіть сам Метт Каттс неоднозначно висловився на рахунок PR — "Особисто я не проти заміни PR або повного його усунення з Google Toolbar, проте це не так просто. Думаю, це стане моєю метою у віддаленій перспективі". Якщо і керівники Google роздумують над усуненням PR — значить щось таки буде.

Скасування PR стане суттєвим ударом по різних біржах посилань, де саме PR від Google і ТіЦ від Yandex беруться за основні показники «крутості» та «серйозності» майданчиків і не дивно, що нові фільтри та алгоритми пошукових систем жорстко відрізали такі лінки, як неякісні. І, на мій погляд, це правильно. Адже сьогодні молоді ресурси, які мали б розвиватись в напрямку наповнення якісним, хорошим, корисним контентом, женуться зовсім не за цим, а за примарними пузомірками. Відповідно — видача наповнюється не СДЛ, а різного роду сателітами, що не є гуд.

Все це нагадує дешевий китайський базар, де показна крутість є основним критерієм ціни. На внутрішнє наповнення ніхто і не дивиться.

Важко зараз щось казати, адже однозначних якихось оголошень від Google не було. Якщо спробувати погратися в оракула, то на мою думку АП PR буде ще раз (можливо два) по інерції, а потім три варіанти розвитку: або повністю нова система розрахунку PR, або зовсім новий показник, або повне скасування Google PR.

Чим це загрожує нам з Вами? Та власне ... нічим. Для тих, хто основну увагу приділяє продажним лінкам — суттєве зниження заробітків, для інших сайтів — ТіЦ і PR мало впливають на відвідуваність, з нульовими показниками можна мати непогані циферки на лічильниках. Я схиляюсь до того, що основою основ якісних сайтів є якісний контент, а «цицьки» то так ... для торгівлі лінками та для показної ваги ресурсу, не більше.

Шануйте свої ресурси, приділяйте основну увагу якісному наповненню та ПРИРОДНИМ посиланням, пишіть для людей, а показники ... показники приростуть, якщо Ваш сайт зроблений для користувачів, а не для бірж чи інших методів заробітку — ніякі нововведення, алгоритми чи відміна чогось Вам не страшні.

Бажаю Вам віри в свої сили, натхнення, а початківцям — не опускати руки.

Шануймося!


З повагою, Олег Волощук.

Бажаєте мати свій власний блог на WordPress?

Отримайте АБСОЛЮТНО БЕЗКОШТОВНО детальний відеокурс і вперед!

Ваш E-Mail 100% в безпеці!

 

До запису "Google PR скасовується? Які прогнози або що буде з «пузомірками»?" 7 коментарів

  1. Pavlofox коментує:

    Таааа, давненько апу ПР не було...

    Якщо чесно, то я чекаю, адже блог потрапив в ДМОЗ, отримав купу посилань із соцмереж.

    Хоча так, якщо не продаєш посилання, то ті пузомірки тільки для розваги.

    Відповіcти
    • Олег Волощук коментує:

      :???: Цікаво що буде далі з PR.

      Відповіcти
      • Pavlofox коментує:

        А може взагалі, років за 5, зникнуть і PR і ТІЦ? І ми будемо згадувати: от було колись таке.

        Відповіcти
        • Олег Волощук коментує:

          Ага, як старі, сивочолі казкарі будемо розказувати молодим «як колись було» :smile:

          Відповіcти
  2. MrVigner коментує:

    Хоча я зараз завдяки ПР (а тепер і ТІЦу) маю деякий додатковий дохід, все ж не дужо добре до них ставлюсь. Адже по суті, як і було сказано, через маніпулювання ними у видачі з'являються «не ті сайти». А це погано для мене не тільки як для того хто намагається робити «для людей», але і як для того хто постійно щось шукає в тому ж гуглі.

    Відповіcти
  3. ML коментує:

    Думаю замнник буде, бо власникам сайтів потрібно за чимось орієнтуватися.

    Відповіcти
    • Олег Волощук коментує:

      Та скоріш за все, погоджуюсь. Хоча якось не віриться що PR відмінять, напевно ще протягнуть трішки.

      Відповіcти

Залишити свій коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Google + фейсбук Вконтакті Twitter RSS
Категорії
  • Інтерв’ю (4)
  • Конкурси (5)
  • Оголошення (11)
  • Особисте (19)
  • Плагіни для Wordpress (15)
  • Саморозвиток (7)
  • Технічні поради по WP (24)
Останні коментарі
  • Олег Волощук до Maxthon Cloud Browser — потужний хмарний браузер, який впевнено завойовує ринок
  • Валентина до Maxthon Cloud Browser — потужний хмарний браузер, який впевнено завойовує ринок
  • Ольга до Використовуємо звичайну флешку в якості оперативної пам'яті на OC Windows
  • Vlad38 до Використовуємо звичайну флешку в якості оперативної пам'яті на OC Windows
  • Олег Волощук до Maxthon Cloud Browser — потужний хмарний браузер, який впевнено завойовує ринок
Канал на YouTube
Соціальні спільноти
Кращі коментатори
Павло(4)
Vlad38(2)
Валентин.(1)
Ольга(1)
Pavlofox(1)
запитів / генер. стор. / спож. пам'яті
50 / 0.394 / 57.82mb
Вгору