Продаж посилань — так можна цим займатись чи ні?

Дата: 9 серпня 2013 Рубрика: Про заробіток Коментарі: 8 коментарів

Вітаю, товариство! Після перерви повертаюсь я до розгляду цікавих моментів блогінгу, seo та інших інтернет-хитрощів і сьогодні торкнемося вже дуже наболілої для всіх вебмайстрів теми — чи можна займатися продажем посилань, з огляду на нові правила всемогутнього Google. Саме продаж посилань, для багатьох власників веб-ресурсів, є чи не основним та найсуттєвішим джерелом доходу, так що робити? Відмовлятися взагалі від такого типу заробітку?

Продаж посилань

Про посилання та їх продаж все писано-переписано на різних сайтах та блогах, думок та позицій існує також безліч, але з появою нових правил та алгоритмів Google — їх виникло ще більше і коло позицій розширилось. Я перечитав дуже багато статей на різних блогах, передивився купу відео про оптимізацію, про нововведення Гугл і спробував зробити такий собі аналіз на тему «продаж посилань з позиції саме Гугла», що з цього вийшло — читайте далі.

Для початку давайте виведемо для себе моменти, які 100% не можна робити з точки зору Google.

— не можна продавати посилання, які будуть забирати вагу Вашого ресурсу (звичайні продажні лінки);

— не можна проганяти сайти автоматично і отримувати за один раз велику кількість посилань;

— не можна писати замовлені рекламні огляди, які взагалі не відносяться до тематики ресурсу та мають заоптимізовані відкриті посилання;

— не можна масово обмінюватись зворотніми лінками з будь-якими сайтами;

Це те, що стосується оптимізації та спамності.

З другого боку сам же Гугл говорить, що корисно буде:

— мати в статті відкриті посилання та тематичні вкраплення чи доповнення (наприклад, пишете Ви пост про щось і даєте витримку і посилання на Вікіпедію);

— можна посилатися на сайти схожої тематики, які можуть бути корисні відвідувачам (тобто — як в доповнення вашої думки);

От і будь тут мудрий, продавати не можна, але посилатися на корисні, тематичні ресурси буде навіть «в тему».

Покумекавши трішки самостійно та поспілкувавшись з іншими сеошниками я прийшов до такого висновку:

В принципі, продавати посилання можна, але варто робити це в дуже обережному режимі.

Сайти, які будуть купувати у Вас місце, повинні бути схожої тематики та розглядати ті ж питання, що і Ви.

Скажемо, ні в якому разі у Вашій статті не повинно бути такого, якщо Ваш ресурс немає ніякого відношення до квартир:

Продаж посилань

Тут і новачку, не те що спеціалістам Google, зрозуміло — абсолютно нетематичне посилання, яке стоїть в тексті заради одного — гроші. Відповідно — пошукова система ніколи не підніме Ваш блог і накладе на нього певні санкції.

Чи ще один приклад — персональний блог про життя і все таке, а в футері я побачив:

Продажні лінки

Як Ви гадаєте, ставлення пошукової системи буде лояльне? Аж ніяк.

Взагалі то, всі алгоритми та нововведення ПС зараз націлені на одне — на боротьбу з ГС і на очищення пошукової видачі для хороших СДЛ. Тому цілком зрозумілі санкції та фільтри тим, хто займається маніпулюванням видачі та розміщенням неякісного контенту, який призначений тільки для заробітку.

Який висновок я зробив для себе про заробіток на торгівлі лінками з сторінок сайтів та блогів:

— продажні посилання повинні бути з аналогічних по тематиці сайтів і гармонійно вписуватись в тему статті, де Ви їх розміщуєте;

— не розміщувати більше 1 посилання на одну статтю (а можна і рідше);

— не розміщувати більше 1 посилання на текст замітки чи постового;

Якщо посилання будуть релевантними (аналогічними по тематиці) до Вашого блогу, якщо Ви не будете продавати їх масово, якщо лінки будуть вписуватись в текст посту, то Google просто не зможе розрізнити — продажне воно чи ні.

Звичайно, якщо Ваші тексти будуть напхані різними пропозиціями прокату авто чи орендою квартир — тоді все зрозуміло і Ви можете очікувати на санкцію від ПС.

В завершення ще одне — в результаті спілкування з деякими сео-майстрами, я вияснив таку річ:

— якщо Ви збираєтесь купувати посилання для розвитку свого ресурсу, то враховуйте географічний таргетинг, тобто особливе значення ПС будуть надавати тим посиланням, які ведуть з ресурсів однакової мовної приналежності.

Також, спілкуючись з вебмайстрами та сеошниками на тему просування та оптимізації сайтів, я задавав питання — де можна проаналізувати ресурс та виконати так звану «проверку позиций сайта в яндексе»? Велика кількість спеціалістів давали мені посилання на сайт Sitexpert — не буду говорити нічого поганого чи доброго, це вже на Ваш розсуд.

Ось такі роздуми та висновки, я можу помилятись, але гадаю що все логічно. Якщо у Вас є що доповнити чи підправити — завжди радий коментарям.

Бажаю Вам не потрапляти під «прес» пошукових систем, вдалого Вам дня та хорошого настрою.

Шануйтеся!


З повагою, Олег Волощук.

Бажаєте мати свій власний блог на WordPress?

Отримайте АБСОЛЮТНО БЕЗКОШТОВНО детальний відеокурс і вперед!

Ваш E-Mail 100% в безпеці!

 

До запису "Продаж посилань — так можна цим займатись чи ні?" 8 коментарів

  1. Павло коментує:

    Дякую за корисну інформацію!

    Відповіcти
    • Олег Волощук коментує:

      Та немає за що, Павло. Це так би мовити — мої міркування та спостереження, але гадаю, що все логічно.

      Відповіcти
      • MrVigner коментує:

        Я останнім часом також багато на цю тему прочитав і, що не дивно, прийшов до таких же висновків. ;-)

        Відповіcти
        • Олег Волощук коментує:

          :smile: Саме так, якщо з розумом, то все буде добре :smile:

          Відповіcти
  2. Пан П коментує:

    Як на мене то великий та всемогутній Гугл останім часом зайняв дуже хитрозаду позицію, мовляв, ви працюйте, розвивайте ваші сайти, а як захочете на них заробити продавши трохи посилань — ні, ні! Заробляти з ваших сайтів може тільки Гугл, через свій адсенс,а вам хіба пару центів перепаде. Але ви працюйте, розвивайте і головне слідуйте лінії партії нашим рекомендаціям. Звісно мало кому з вебмайстрів таке сподобається. Ми продавали посилання, продаєм та будемо продавати і Гугл нам нічого не зробить, адже якби він міг щось зробити то зробив би це вже давно. Адже нічого не заважає якомусь засланому гуглівському козачку зареєструватися у Сапі (а заодно і в ГГЛ) та забанити всю базу сайтів. Але він такого ніколи не зробить, бо тоді з пошуку зникнуть багато дійсно якісних сайтів, цікавих людям, пошук піде нанівець, а Гугл ризикуватиме повторити долю своєї попередниці Яху. Висновок: треба лишень робити гарні, якісні сайти, справді цікаві людям і тоді можна сміливо продавати з них посилання. А як забанить за торгівлю посиланнями якийсь ГС то нічого страшного.

    Відповіcти
    • Олег Волощук коментує:

      Забанити за торгівлю може і не тільки ГС, але й тих, хто в наглу буде продавати всяким «пластиковым окнам» місце на ресурсі. Я б не став так казати, як би не вів себе Гугл, але наразі ми від нього залежимо, як би нам не хотілось навпаки. Тому мусимо трішки пригальмувати і вважати на нього.

      Відповіcти
  3. Ром@н коментує:

    А цікаво, якщо мати сайт у якого тематика: інформація про все і трохи більше. То які посилання на ньому будуть вважатися не тематичними? ;-)

    Відповіcти
    • Олег Волощук коментує:

      Ну статтю на сайт Ви ж пишете не про «все і трохи більше», а по конкретній темі, відповідно посилання повинно гармонійно вписуватись в зміст публікації і відповідати тематиці статті.

      Відповіcти

Залишити свій коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Google + фейсбук Вконтакті Twitter RSS
Категорії
  • Інтерв’ю (4)
  • Конкурси (5)
  • Оголошення (11)
  • Особисте (19)
  • Плагіни для Wordpress (15)
  • Саморозвиток (7)
  • Технічні поради по WP (24)
Останні коментарі
  • Олег Волощук до Maxthon Cloud Browser — потужний хмарний браузер, який впевнено завойовує ринок
  • Валентина до Maxthon Cloud Browser — потужний хмарний браузер, який впевнено завойовує ринок
  • Ольга до Використовуємо звичайну флешку в якості оперативної пам'яті на OC Windows
  • Vlad38 до Використовуємо звичайну флешку в якості оперативної пам'яті на OC Windows
  • Олег Волощук до Maxthon Cloud Browser — потужний хмарний браузер, який впевнено завойовує ринок
Канал на YouTube
Соціальні спільноти
Кращі коментатори
Павло(4)
Vlad38(2)
Валентин.(1)
Ольга(1)
Pavlofox(1)
запитів / генер. стор. / спож. пам'яті
50 / 0.376 / 57.81mb
Вгору